Staré české loterijní reklamy aneb i Sazka umí pobavit
Bývaly doby, kdy televizní obsah nebyl natolik regulovaný, jako je tomu dnes a rozhodně to bývaly doby, kdy televizní reklamy zvládaly pobavit. A právě na takové, neregulované, loterijní reklamy se spolu dnes podíváme – jak dokázala pobavit Sazka?
Pomocí jakých reklam se Sazka kdysi propagovala?
Není to tak dlouho, co jsme si spolu povídali o zahraničních loterijních reklamách, které byly zvláštní, bizarní a občas i dost úsměvné. To by ale bylo, kdybychom takové reklamy nenašli i v našem malém českém rybníčku… A že jich je! Dřív než se ale na ně vrhneme, připneme ti sem článek, ve kterém najdeš ony zmíněné zahraniční kousky.
Není asi překvapením, že když mluvíme o loterijních reklamách z dob minulých, tak mluvíme o nejstarší loterijní společnosti u nás – o Sazce. Sazka se totiž v uplynulých desetiletích dokázala propagovat reklamními spoty, nad kterými už můžeme dnes jen nevěřícně kroutit hlavou. A ne, nepřeháníme, ostatně, pojď se na to podívat sám!
Dělej jen to, co tě baví
To je přesně to, co koneckonců většina z nás po výhře jackpotu chce – dělat jen to, co nás baví. A tak se na tuhle minci rozhodla Sazka vsadit i ve své propagaci, ovšem způsob, jakým se rozhodla tuhle svobodu po výhře propagovat je trochu vtipný.
Dovolená v Grónsku a milion ve sněhu?
No, dejme tomu, že ten název není tak jednoznačný, jak si myslíš. Zatímco první reklama by se bezpochyby mohla vysílat i dneska, tak nad touhle už by se pár nosů rozhodně nakrčilo. Nelze ale popřít, že ji tvořil někdo se smyslem pro humor a jako ukázka dávných reklam, které se od těch dnešních hodně lišily, naprosto skvělá.
Staň se králem vězení!
Ano, ano – víme, jak název tohohle odstavce zní, ale tohle je opravdu to, co stará reklama v hlavní roli s Jaroslavem Sypalem propaguje. Celá reklama je trochu bizarní, ale vesměs komická a úsměvná. Koneckonců… Mrkni na ni sám.
Bába Tutovka
Když se skupina starších mužů rozhodla vydat do podzemí hledat truhlu plnou zlata, kterou znali z městských legend, rozhodně netušili, co je doopravdy čeká. Při své cestě narazili na lidskou kostru a nejednu komplikaci, avšak nic z toho, na co narazili, je neodradilo od jejich původního plánu – najít truhlu! To se jim během chvíle podařilo, avšak to, co je v truhle čekalo… Na to se podívej sám!
Větší než obvykle
A na závěr ten největší klenot. V tomhle posledním odstavci tě čeká naprostý reklamový skvost, který by dnes rozhodně neprošel žádnými tabulkami a nejspíš by se ani příliš netěšil z pozitivních diváckých ohlasů. Závody v aerobiku v tělocvičně zdobené ruskými nápisy, v hlavní roli s párem, který v závěru svého vystoupení zjistí, že je něco větší než obvykle. Naprosto bizarní snímek, který donutí k úsměvu nebo k plácnutí do čela snad úplně každého.
Sazka stále kouzlí úsměv
Asi se všichni shodneme, že tyhle reklamy byly jedna velká divočina. Možná můžeme být rádi za reformy televizního vysílání, které dovedly televize a především reklamy tam, kde jsou dnes. Nepochybujeme ale o tom, že právě tyhle reklamy jsou to, co by i dnes zvládlo vykouzlit úsměv na tváři mnoha lidem.
Úsměv na tváři však, kromě reklamních spotů, stále zvládá kouzlit i sama Sazka – chceme říct, kdo by se neusmál po připsání jackpotu na účet, že? Tak si vyber jednu z loterií níže a nech si vykouzlit úsměv na rtech i ty!
😀 😀
Ahoj Starej Janku,
taky jsme se skvěle pobavili 🙂
Hodně štěstí 🍀