Dům tak velký, že se pomočíš, než doběhneš k záchodu nebo auto tak luxusní, s natolik sníženým podvozkem, že musíš před retardérem vytáhnout tašky s nákupem? O čem, že je řeč? Možná tě to překvapí, ale jedná se o reklamy na loterie!
Pojď se s námi podívat na vtipné televizní upoutávky na loterie!
Žijeme v době obrazovek, kdy na nás koukají reklamy a propagace produktů ze všech stran a nikoho z nás už to asi nijak nepřekvapuje. Aktuálně běžící reklamy na loterie možná znáš, ale pamatuješ si některé z minulosti? Často se na nich tvůrci s velkou dávkou humoru docela vyřádili. Pojďme si dnes ukázat některé ze zahraničních reklam, které rozhodně nevymysleli žádní suchaři.
Velký risk, že se staneš miliardářem
Tak přesně takhle zněl slogan loterie Lotto., na kterou se v dnešním článku primárně zaměříme. Reklamy, které si tady spolu ukážeme znázorňovali situace, které se ti rozhodně mohou stát, když se staneš miliardářem. Inu a musíme říct, že to může být opravdu „těžký život“.
Představ si, že jsi majitelem domu tak obrovského a honosného, že v momentě, kdy ti dojde, že potřebuješ na záchod je už vlastně pozdě na něj doběhnout. Že nechápeš? Koukni na pána v reklamě níže, ten se chudák opravdu snažil, ale bohužel – byl miliardář a jeho dům byl příliš velký a záchod příliš daleko.
Někdo má Henryho, někdo má babičku
Všichni jsme zvyklí, že naším hlavním propagátorem miliardářského života je Henry. Pohledný muž z reklamy na Eurojackpot, který nám rád ukazuje, kam se všude můžeme podívat, čím vším můžeme cestovat a v neposlední řadě, co všechno můžeme zažít, když si ulovíme hlavní výhru Eurojackpotu.
V zahraničí měli ale v minulosti místo Henryho postarší dámu. A tato dáma neukazovala, jaké radosti nám miliardy na kontě dovolují, ale spíš jaké trable nám do života přináší. Ano, takhle přemýšleli kreativci v týmu loterie Lotto. při tvorbě jejich reklam.
Kdo z nás by chtěl tahat tašky s nákupem přes každý retardér jen proto, aby si naše žluté Lamborghini neodřelo podvozek?
Hodláš riskovat?
Pokud bys však přeci jen patřil k těm odvážlivcům, kteří do toho chtějí jít, pak neváhej vyzkoušet jednu z našich českých loterií. U nás můžeš být v klidu, šance na to, že budeš miliardář, není tak vysoká jako ta, že budeš „pouhým“ milionářem.
Staň se českým milionářem
Aktuální jackpot
1 022 000 000 Kč
(Výjimečně se hraje o věcné ceny)
Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost.
Líbil se ti tento článek?
0%
Autor obsahu
Barbora
Redaktorka · Loterie a stírací losy
Jsem Barča, ráda a poutavě píšu o běžných i složitých tématech, přicházím s neotřelými nápady a ještě o kousek radši se zlepšuji a získávám nové zkušenosti. I to je důvod proč jsme s Vyhraj.cz navázali kontakt - začalo to jako nová zkušenost, pokračuje to jako skvělá spolupráce.
Na našem webu používáme cookies, mimo jiné za pomoci Google nástrojů. Díky nim umíme správně zobrazit obsah, zjistíme, co se na webu děje a nabídneme vám reklamy na míru. Pro více informací mrkněte sem.
Nutné
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout. Jejich konkrétní výpis naleznete zde: https://vyhraj.cz/zasady-cookies/#cookie-list
Preferenční
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem. Jejich konkrétní výpis naleznete zde: https://vyhraj.cz/zasady-cookies/#cookie-list
Statistické
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference. Jejich konkrétní výpis naleznete zde: https://vyhraj.cz/zasady-cookies/#cookie-listTechnické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely. Jejich konkrétní výpis naleznete zde: https://vyhraj.cz/zasady-cookies/#cookie-list